Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2008

ΟΛΟΙ ΛΑΘΟΣ


-->Κάποτε σε μια υπαίθρια καφετέρια κάθονταν δύο γιατροί που μόλις είχανε πάρει το δίπλωμά τους και συζητούσαν πίνοντας καφέ.Σε μια στιγμή βλέπουν έναν ηλικιωμένο να έρχεται προς το μέρος τους περπατώντας κάπως παράξενα ( με ανοικτά τα πόδια και γέρνοντας λίγο μπροστά ).
 Λέει ο ένας στον άλλο:


-Συνάδελφε, τι λες να έχει αυτός ο φουκαράς;

-Μα είναι φανερό συνάδελφε , ο άνθρωπος πάσχει από ισχιαλγία.

-Κι εμένα αυτό μου πέρασε από το μυαλό, αλλά δεν το πιστεύω. Εγώ νομίζω ότι πάσχει από οσφυαλγία, τι λες δεν τον ρωτάμε να δούμε ποιος έχει δίκιο.

Οπότε σηκώνονται και πάνε προς το μέρος του.

-Συγνώμη κύριε, σας είδαμε να περπατάτε έτσι και μια που είμαστε και οι δύο γιατροί κάναμε από μια διάγνωση. Εγώ λέω ότι έχετε οσφυαλγία και ο συνάδελφος ισχιαλγία. Ποια από τις δύο διαγνώσεις είναι η σωστή;

-Αχχχ , παλικάρια μου και οι τρεις πέσαμε έξω. 

Κι εγώ νόμιζα ότι θα κλάσω αλλά τελικά χέστηκα!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: